maandag 15 oktober 2007

HET HUIS deel 2

WE HEBBEN DE SLEUTEL!

Vanmiddag om 15.00 uur hebben we de sleutel opgehaald bij het management-bedrijf dat het huis beheert. Uiteraard zijn we direkt daarna naar ONS HUIS gereden om nu eindelijk te zien hoe het er van binnen uitziet.
Nou, we zijn zeker niet ontevreden; het huis is lekker ruim en groot genoeg om logées te herbergen, de kelderkamer is zelfs groter dan ons is verteld en de kelder is ook meer afgewerkt dan verwacht. Sommige kamers zijn in kleuren geverfd die wij zelf niet zouden kiezen, maar we kunnen er zeker mee leven. We gaan alleen nog even onderhandelen over het verven van de rest van de benedenverdieping: de hal+woonkamer zijn opnieuw geverfd, maar de achterkamer niet, terwijl daar toch aardig wat beschadigingen zichtbaar zijn èn het is een lelijke, donkere kleur.


Op de foto's hierboven zijn te zien: de voorkamer met gashaard, de achterkamer, de keuken en een deel van de kelder.



Boven hebben we een grote master bedroom + badkamer + inloopkast, een 'groene' logeerkamer, een 'blauwe' kamer voor Jesper, een badkamer en een niet afgesloten ruimte die bijvoorbeeld als studeerkamer kan dienen.

5 opmerkingen:

Marcella zei

Hallo canada gangers.

Nu het ziet er weer prima uit zeg dat huis lekker ruim en mooie donkere vloer.
Hopelijk krijgen jullie snel je spullen en kunnen jullie gaan genieten van dit thuis.
Hopelijk zijn jullie al een beetje gewend.
Lieve schatten dikke kus en knuffel voor jullie alle 3

Marcella en Jan

eef zei

Hoi Canadeesjes

Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen,het ziet er heel mooi uit.vooral die donkere vloer is gaaf.Nu maar hopen dat jullie spulletjes gauw komen en dan heerlijk genieten.

Groetjes en tot horens
Kus en liefs Pa-Ma-Cees-Eef-Opa-Oma

Marian zei

Hoi,
Dat ziet er goed uit. Nu maar hopen dat de spullen snel komen en dat je het huis kan gaan inrichten naar je eigen idee.
Wat een ruimte krijg je. Lijkt me geweldig.
Lieve groetjes uit Zoetermeer
Marian

Patty zei

Hee,

Ik volg jullie verhaaltjes steeds trouw hoor!
Het ziet er allemaal zo vet uit! Zit net de foto's te kijken van jullie huis, echt mooi en groot zeg! Hoop dat jullie snel jullie eigen spulletjes kunnen installeren!
En dat appartement wat jullie nu nog hebben.. 30e verdieping?? ik krijg al de kriebels als ik eraan denk! Haha!

Liefsss, Patty

Samantha zei

Hey daarzo,

Hoe is het in Canada?
Leuk dat jullie het huis zo snel al hebben... Het ziet er mooi uit, nu maar hopen dat de spulletjes gauw vanuit het water komen. ;)

Hiero ook alles goed! Heb alleen op me werk te horen gekregen dat ik te veel praat. :O Dus nu wordt ik KLEP genoemd. Haha(A)

Kus vanuit Rijswijk, Sam.

P.s. speciaal voor jullie heb ik zo'n blog aangemaakt:P Het was zeg maar wel even zoeken. Of ligt dat aan mijn haarkleur?!!