dinsdag 27 november 2007

Weekje gescheiden

Maandag is Jesper 2 uur naar de crèche geweest en dat was een wisselend succes; hij heeft de twee uur volgemaakt, maar wel merendeels huilend. Gelukkig heeft hij tussendoor ook even (buiten) gespeeld en zelfs een knutselwerkje gemaakt (vissenkom met vissen). Vrijdag gaat hij weer. De bedoeling is dat hij dan een hele dag blijft, maar als hij het t/m lunch redt vind ik het al heel wat. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij zo extreem zou reageren, maar blijkbaar zijn het toch te veel nieuwe dingen in één keer. En in Nederland is hij natuurlijk vanaf dat hij 10 weken was al 1-2 keer per week naar de crèche geweest, dus daar wist hij niet beter.

Ik ben vandaag toch ook nog met Jesper bij weer een andere 'nursery school' wezen kijken: De Forest Grove Academy of Arts. Was super leuk, heel erg op natuur gericht en ze hadden er zelfs een huisdier (guinea pig) dat de kinderen in het weekend mee naar huis mogen nemen. Helaas doen ze daar geen hele dagen (nursery is alleen 3 of 6 uur per dag) en Jesper moet eerst zindelijk zijn voor hij daar naartoe mag. Houden we dus in ons achterhoofd.

Ik (Martijn) ben maandagavond met een dik uur vertraging naar Zurich gevlogen voor een paar dagen cursus op het hoofdkantoor. Waarschijnlijk omdat ik voor de 3e keer binnen korte tijd in het hotel ben, heb ik dit keer een mooie kamer gekregen met uitzicht op het meer (zie foto: Zurich See). Het is hier net zo koud als thuis, ook met een stralende zon dus ik ga zo maar even een rondje naar het dorp lopen om de jet lag tegen te gaan. Op de bergen iets verder van het meer vandaan (niet te zien op de foto) ligt al beduidend meer sneeuw dan vorige maand, helaas hier in het dorp niets.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Martijn, dat heb je snel gedaan, net stond je nog aan de bagageband op het vliegveld en nu al een mooie ansichtkaart vanuit het hotel.Rustig aan vandaag en leerzame maar ook leuke dagen gewenst, groeten pa.

Anoniem zei

Heey,
Zo, Back to Europe? Haha, veel plezier!!!
Xx Sam