donderdag 8 november 2007

SNOW!!!!

Gister tijdens onze rijlessen waren er zowaar een paar korreltjes sneeuw te zien. Ik kijk nu echter vanuit kantoor op de 12e verdieping naar buiten en het enige dat ik kan zien is sneeuw dat alle kanten op dwarrelt. Het is nog wel gewoon boven nul en dus op de grond smelt het gelijk, maar we hebben de eerste sneeuw gezien! Verder is het weer hier okee, voor de afwisseling schijnt het in NL harder te waaien; er is hier geen dijkbewaking ingesteld.

Gelukkig doen andere zaken ons denken alsof we naar de Middellandse Zee zijn verhuisd; het mannetje dat gisteren de telefoon zou komen aansluiten... moet nog steeds komen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey daarzo!
Ja inderdaad, er staat hier een hele hoop wind!
Ik heb net 2 uur op Centraal station gelopen, wat tevens helemaal afgesloten was, om naar school toe te komen...
Van het kastje werdt je naar de muur gestuurd zullen we maar zeggen!
Dus in goed overleg met school, heb ik vandaag de dag VRIJ!!! En ik krijg het nog uitbetaald ook!!!
Dus Sam gaat zo naar de kapper en winkelen!!!
Hopende op beter weer, gaat ik er vandoor! Xxx Sam

Anoniem zei

HOI,

Het is inderdaad erg winderig hier. Het wordt ook wat kouder maar ik hoop zelf dat de sneeuw hier nog even wegblijft. Ik heb liever zonneschijn. Hoe gaat het in het nieuwe stulpje. Al een beetje gewend.
Groetjes van Marian