donderdag 20 november 2008

Snow Report

Het is vannacht toch door blijven sneeuwen, met als gevolg dat er vanmorgen zo´n 10 cm lag. Martijn kon dus fijn sneeuw ruimen met zijn slaaphoofd - wel lekkere ochtend gymnastiek! Jesper was het liefst al in zijn pyama naar buiten gegaan, maar dat heb ik nog even uit kunnen stellen. Even dan, want ik had mijn ontbijt amper achter mijn kiezen of ik werd al meegesleurd. Na een tijdje heb ik bij de overburen aangeklopt om te vragen of Mary misschien ook zin had. Ze had net straf, maar daarna kwamen zij en papa Tom ook.


Ik weet het, het is even zoeken, maar er staat toch echt een sneeuwpop voor ons. Nog een geluk dat ik baby-cut-carrots in huis had! En eer we de foto's hadden gemaakt was 'ie ook nog drie keer ingestort (slechte sneeuw).

's Middags zijn we voor de wekelijkse playdate naar Rebecca gegaan. Hun nieuwe huis in Burlington hadden we nog niet eerder gezien. Erg mooi (en groot), ik zou er zo kunnen wonen. Wel raar om te zien dat in nieuwbouwwijken de huizen hier echt per huis worden opgeleverd en niet per straat/blok. Van de misschien 50 huizen in de straat zijn er denk ik 10 klaar en niet naast elkaar, maar echt kris kras. Het kan hier dus gewoon gebeuren dat je huis wordt opgeleverd terwijl er links en rechts naast je nog als een razende wordt gezaagd en getimmerd. Typisch.

1 opmerking:

Anoniem zei

En wij maar zeuren dat het hier koud is met maarliefs een halve centimeter sneeuw!

En weet Jesper het verschil al tussen Sinterklaas en Santa?

Groetjes, Sam Xx