zaterdag 7 maart 2009

Leafs en Raptors

Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik graag een keer naar de ACC zou willen gaan met de kaarten via werk, maar helaas, logisch, worden deze bijna altijd gebruikt voor klanten en andere relaties. Op het moment dat ik mijn hoop hierop al had opgegeven (ondertussen ben ik al diverse keren op eigen kosten geweest) kwam Stefan V. vorige week dinsdag met de vraag of ik mee wilde gaan naar de Raptors. Hij was door een leverancier uitgenodigd en op het laatste moment kon de leverancier zelf niet. Dus samen met nog 2 collega's zijn wij naar de de Raptors tegen de Minnesota Timberwolves geweest. Het is erg moeilijk, maar de Wolves stonden nog lager en dus hebben de Raptors zowaar weer eens gewonnen. Omdat de Raptors slecht begonnen en een dikke achterstand moesten inlopen was het en hele leuke wedstrijd en weer een mooie belevenis. Het was ook nog eens Chris Bosh Bobblehead night. Een paar keer per jaar worden goodies uitgedeeld en nu kreeg iedereen bij de ingang dus een bobblehead. Het zal jullie niet verbazen dat Stefan en ik heel toevallig langs 2 verschillende tafels kwamen...

Precies een week later, same time same place, door een zeer vreemde communicatiefout zijn de Leafs kaarten "vergeten" aan relaties aan te bieden. Tja, als je daar op de dag van de wedstrijd achter komt en om half 5 nog niemand hebt gevonden... Pavan en ik hebben een heerlijke wedstrijd gezien op zeer mooie plaatsen. Leafs tegen de New Jersey Devils, of eigenlijk onze Vesa Toskala, een wisselvallige keeper tegen Martin Brodeur, DE keeper van de NHL. Deze veteraan was net terug van een blessure waardoor hij 50 wedstrijden miste, maar had pakte echt alles (Toskala speelde ook beter dan ooit, al bleek de dag erna dat hij de rest van het seizoen geblesseerd is) In wederom een spannende wedstrijd verloren de Leafs 11 seconden voor het einde van de overtime met 2-3. filmpje van de 2-2

Geen opmerkingen: