donderdag 25 september 2008

Sixteen Mile Creek

Zoals bij veel mensen het geval is, weet ook ik niet hoe mooi de natuur dicht bij huis is. En met dichtbij bedoel ik dan op ongeveer 10 minuten lopen: Sixteen Mile Creek heet het riviertje dat achter onze wijk door de vallei loopt en uiteindelijk in Lake Ontario uitmondt. Jeroen en Laura hadden wel zin in een wandeling, dus hebben wij ze op verkenning gestuurd. Wel met een kaart van Oakville op zak, want je weet maar nooit waar ze ooit weer boven water komen...


Blijkbaar had ik een vooruitziende blik (of ik ben gewoon praktisch ingesteld dat kan natuurlijk ook), want ze kwamen helemaal aan de andere kant bij Neyagawa uit, dus dat werd nog een flinke wandeling terug naar huis. Maar het was mooi zeiden ze. Dus als straks de Indian Summer in volle gang is moeten we zelf ook maar eens gaan kijken. Martijn is trouwens al wel eens in de vallei wezen hardlopen.

Verder niet veel bijzonders deze week, behalve dat we dinsdag naar de Blue Jays zijn geweest en ik dus eindelijk mijn shirt aan kon:














Er stond helaas best een fris windje die dag en met het dak van het Rogers Centre open, heb ik heel snel mijn jas aangetrokken. Ik zat nog te twijfelen om ook een trui met logo te kopen, maar besloot dat dat toch wel zonde was en ben in plaats daarvan lekker tegen Martijn aangekropen.

Geen opmerkingen: