dinsdag 8 januari 2008

Winter??

Begin vorige week was de winter echt goed begonnen hier met lekker wat sneeuw en -17 C. Nu een week later was het om 06.15 vanmorgen al te warm voor mij (M) om met een jasje aan te lopen en toen ik uit werk kwam stond de teller zelfs op +17 C... Gelukkig is de verwachting voor volgende week weer onder nul en sneeuw.

Verder weinig nieuws hier, ik heb mij vandaag opgegeven voor een 16 weekse clinic van een running winkel om te trainen voor de 1/2 marathon van Missisauga met vertrek recht onder het appartement waar we hebben gewoond in Oktober. Dit leek mij de beste manier om weer wat meer structuur -en dwang- in het sporten te krijgen. Het zal er dus alleen om gaan om die streep te halen en niet om de tijd. Mocht alles goed gaan, dan is er midden Oktober de (halve) marathon van Toronto: ik wil wel iemand uitnodigen om met mij mee te lopen, zeker na zulke mooie kerstkado's... Ik ben benieuwd of ik het trainingschema zal volhouden; mogelijke problemen kunnen zijn: sneeuw, overbelasting (erg onregelmatig gelopen laatste tijd) en anderhalve week voor de 1/2 marathon ben ik nog een week in Zwitserland.

Ter info voor eventuele Canada-gangers: De gastenkamer is volgeboekt voor de eerste week van September en de derde week is ook al vergeven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als jij de tickets betaald en regelt met staedion dat ik ook in oktober vrij ben wil ik best mee met die halve marathon.... Om je aan te moedigen dan he? Maar dat had je natuurlijk wel begrepen...
Groetjes Jeroen

Anoniem zei

Hoi Martijn, het is een leuke uitdaging voor oktober, als alles volgens plan verloopt kan ik straks in ons nieuwe sportzaaltje op de loopband trainen. Minder kans op blessures i.v.m. op leeftijd gekomen spieren en gewrichten. Ik ga er dan wel van uit dat jij je loop- en trainigsplannen verwezenlijkt,je weet willen is kunnen en daarnaast verwacht je baas dat je in april, in Zurich, minimaal 10km binnen het uur loopt, dus het is goed voor je conditie en je toekomst. groeten Pa.