dinsdag 25 januari 2011

Weekend

Bar hangen in de pub
Na de wekelijkse boodschappen was het tijd voor Aidan's verjaardagsfeestje: Bowlen! De kinderen mochten verkleed komen, dus even later liepen Spiderman, Darth Vader, Assepoester  en consorten in de verplichte charmante bowling-schoenen rond. Toen Jesper eindelijk was uitgegriept (hij 'kon' opeens niet bowlen) zijn wij snel naar Mapleview Mall gereden; kleding ingeslagen voor Julia met 40% korting bij Gap. Terug via de Dutch Store voor kaas en ontbijtkoek en toen was het tijd om Jesper op te halen.

Aan het eind van de middag reden we door de sneeuw naar Lees Lane. Jesper en Frederike konden daar even spelen voor me met zijn allen in de Honda kropen op  weg naar O'Finns voor een verlaat verjaardagsetentje. Het eten was goed, niet geweldig, de service daarentegen wel. Jesper en Frederike hebben zelfs nog even aan de bar gezeten, waar ze werden vermaakt door de barkeeper die goocheltrucjes uithaalde met een cocktail shaker en schijfje citroen. Dus al met al wel voor herhaling vatbaar.


Kathryn, ik, Karin, Julia en Lakshmi
Zondagochtend voetbal, daarna een snelle lunch, omkleden en toen ... Rust! Martijn en Jesper werden opgehaald door Mark, Aidan en Wes voor een middagje Monster Trucks. Tussen 3 en 4 ben ik samen met Julia nog even naar de Client Appreciation Party van de verloskundigen praktijk gegaan. De Kinsmen Room in de Oakville Arena was afgeladen met 2010 babies en hun familie. (Babies geboren in 2010 bedoel ik, zoveel waren het er nu ook weer niet) Karin was er ook met haar (alweer 3 maanden oude) tweeling: Lakshmi en Adi. En waar we een half jaar geleden in alle haast niet aan hadden gedacht: Ik en Julia met mijn zorg team op de foto. Ben ik alleen nog vergeten om (studente) Amy erbij te roepen.

Pas na vijven zag ik mijn mannen terug, vol verhalen over wel twee Gravediggers en een vuurspuwende Robosaurus! Wes heeft de helft van de tijd bij Mark op schoot geslapen, ondanks alle herrie. Had ik ze toch weer goede oordoppen meegegeven!

2 opmerkingen:

duijsensfamily zei

Je bent een bezige bij zo te lezen!
Uitverkoop is altijd leuk en ook zo'n reünie van alle baby's.
van de zwangerschapsgym van Myrthe zijn we een aantal keren bij elkaar gekomen, op een gegeven moment verwaterd dat weer. JAmmer eigenlijk.
Zou graag eens al die 15-jarige nu bij elkaar willen zien!
Gr. Claudia

Amanda Diependaal-Bekker zei

Ach, dat valt wel mee hoor; We proberen alleen altijd alles in het weekend te proppen. En Martijn doet de wekelijkse, grote boodschappen in zijn eentje, zodat ik doordeweeks alleen nog wat laatste dingetjes hoef te halen.