zaterdag 15 januari 2011

Happy Birthday to me!

Even proefen
Afgelopen woensdag werd ik alweer 38.

Precies een jaar geleden vertelden we via dit blog aan de hele wereld dat we een tweede kindje zouden krijgen. Voor de familie was dat toch wel een verrassing, want zo'n 4 jaar na Jesper (of na het krijgen van deze Jesper in het bijzonder) hadden ze dat niet meer verwacht.

Ik heb er de afgelopen jaren ook aardig wat grijze haren bij gekregen (Echt waar! Ik ben nu ook ontzettend toe aan de zoveelste verfbeurt), om maar niet te spreken over mijn mooie flubberbuikje ... Daar heb je dan al die jaren trouw voor gesport. En dan ga ik natuurlijk sinds zeven maanden met regelmaat naar de chiropractor. Ja, ja, ouderdom (of kinderen) komt met gebreken!


Jesper vroeg zich al dagen tevoren af of ik een feestje zou geven. En of dan Aidan, Dylan, Mary, Ella en Maya mochten komen. ZIJN vriendjes! En we moesten loot bags maken en o ja, een Princess cake moest er ook komen, want die lustte hij ook wel hoor! Maar als er geen  Princess cake was, dan was een jongetjes cake ook goed.

Dat feestje heb ik maar niet gedaan, een taart is natuurlijk wel lekker. Daarom heeft Martijn Jesper van de crèche gehaald en samen zijn ze naar de Sobeys geweest. De buit: Een Black Forest cake (Schwarzwalder kirsch) waar we 4 dagen van kunnen eten, een Disney prinsessen ballon en drie grote rozen. Verder geen cadeautjes, want we hadden in december al een berg geld uitgegeven aan allerlei dure hebbedingetjes (Le Creuset pannen, Mikasa glasservies). Van mijn moeder heb ik (geld voor) Photoshop Elements gekregen, de verrassing van zuslief is nog onderweg, geld van mijn schoonouders en verder ontzettend veel felicitaties via de ouderwetse post, Hyves of Facebook. En toch voelde ik me niet jarig, want ja, na 38 keer is de verrassing er een beetje vanaf!

1 opmerking:

Elke zei

Beetje laat, maar toch: gelukkige verjaardag!
En dat grijs, dat zie je totaal verkeerd! Dat is ZILVER! Dat is haar met wijsheid.
Die Mikasa glazen kende ik niet, dus ik ben eens even gaan kijken op google, en daar zitten heel mooie dingen tussen!