donderdag 30 juli 2009

Pool BBQ


Nancy en Stefan hadden al een paar weken gevraagd of we langskwamen om te zwemmen en BBQ-en. Wegens o.a. vakantie in Huntsville en vooral veel regen kwam het er maar niet van. Vandaag was eindelijk een mooie dag dus zijn Amanda, Jesper, Gabi, Ann-Kathrin, Moritz en oma eind van de middag lekker naar Nancy gegaan om te zwemmen.

Uiteraard hadden de twee kleuters de grootste lol samen en Jesper heeft zijn goggles aan mama kunnen demonstreren. Gelukkig waren papa en een van de Stefans ook vroeg thuis en hebben we nog met z'n allen kunnen zwemmen voordat Stefan aan het werk moest (lees: BBQ-en). Jesper en Ann-Kathrin hebben daarbij vanaf een veilige afstand goed opgelet. Nu alleen nog hopen dat het komende lange weekend hetzelfde weer is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo zwemmers, nou je kan het slechter treffen met je baas en zijn zwembad, het zwembrilletje staat Jesper goed,het is een gave foto van Jesper samen met Ann-Kathrin in opperste concentratie bij de BBQ, groetjes Cees.

Anoniem zei

Ik moest echt twee keer kijken, maar ja hoor ze is het echt!!! Amanda ín een zwembad!!
Geef mij ook zo'n baas met een zwembad......
Dikke kus, Angela

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Nou Jesper als ik jou was zou ik ook aan pappa en mamma vragen om een zwembad in de tuin te zetten, want dan kan je met mooi weer lekker oefenen. Nou jullie hebben het in iedergeval heel goed ik zou zeggen dikke kus en nog heel veel plezier,

Marcella