woensdag 1 april 2009

Buena suerte en Colombia!

Het afscheid is dan nu echt gekomen; na diverse feestjes (Pampered Chef?!) en lunches waren dan eindelijk de werkvergunningen binnen en gaan ze morgen het vliegtuig in. Bestemming: Bogota, Colombia. Maar eerst nog een laatste hockeywedstrijd van de Maple Leafs bekijken. Lorenz had 'toestemming' gekregen van Stefka de laatste avond hier met mij door te brengen. We zijn met zijn drieën uit eten geweest bij de Biermarkt, een populaire tent bij veel collega's en toevallig recht tegenover het Novotel waar onze Zwitsers/ Bulgaarse stel de laatste nacht in T.O. doorbrengt. Na een verrassend goed diner en verschillende Belgische bieren zijn Lorenz en ik doorgelopen naar het ACC om de Leafs tegen de Flyers uit Philly te zien. Ik had deze kaarten gekocht aan het begin van de 2e seizoenshelft en toevalligerwijs is dit op Lorenz' laatste dag. Hierdoor kan ik zelf ook eindelijk met een expert (semi-(onder de tafel)prof Zwiterse 1e divisie) naar het hockey om er nog iets meer van te begrijpen. Gisteren zijn de Leafs officieel uitgeschakeld voor de play-offs, dus vandaag in mijn 4e poging eindelijk een -nutteloze- overwinning gezien. De bruiloft eind September aan de Zwarte Zee zullen we aan ons voorbij moeten laten gaan, maar KN kennende zullen we elkaar wel weer snel tegen het lijf lopen.

Voor de kenners, ik heb Lorenz niet in die pet/shirt combinatie naar het ACC laten lopen. Snel een trui eroverheen en de pet is van mij.

Geen opmerkingen: