dinsdag 13 januari 2009

Sneeuwpret

Speciaal voor de familie: Bedankt voor jullie (meer dan royale) cadeaus voor mijn verjaardag. Ik beloof zeer binnenkort het gehele saldo op de Lululemon-kaart te spenderen (is niet moeilijk hoor!) en heb ondertussen eindelijk een sportschool gevonden die lessen Yoga/Pilates hebben op tijden dat het mij uitkomt. Gaat mijn integratie toch weer een stapje verder: Een echte Canadese vrouw loopt het liefst dag en nacht in de sportkleding van Lululemon, het is zo'n beetje de hippe versie van de huispyama, haha!

Het Diependaal-deel van mijn cadeau zal nog even moeten blijven liggen: Helaas kan ik mezelf niet inschrijven voor de fotoworkshop eind van de maand omdat ik dan hopelijk met een boek in mijn hand lig te relaxen aan de rand van een zwembad in ... Mexicoooooo, Mexihiiiiiicooooooo! Erg vervelend, ik weet het ja. Martijn heeft Hotel Marina El Cid in Puerto Morelos geboekt (ligt tussen Playa del Carmen en Cancun).

Maar, voorlopig zitten we nog even in de sneeuw.

Toen Martijn vanmorgen naar zijn werk ging was het de moeite nog niet sneeuw te ruimen. Even later wel, dus toen het bijna was opgehouden met sneeuwen ben ik met Jesper naar buiten gegaan. Mary was ook buiten met papa Tom en zij begonnen net aan een sneeuwpop. Die oprit kon wel even wachten, vond ik en dus zijn we naar de overkant verhuisd. Twee sneeuwpoppen hebben we gemaakt -oké, Tom deed het leeuwedeel- en daarna hebben we de Bunny Hill van de familie Cooper getest, maar niet voordat de helling zodanig was geprepareerd dat de kids niet op de lantaarnpaal zouden landen.

Rond twaalven werden de sneeuwvlokken steeds groter en kwam de (koude) wind op te zetten. Mooie tijd om naar binnen te gaan en een lekkere grilled cheese te maken. Een uur later was de sneeuw weer gestopt en moesten we er toch aan geloven: Oprit en stoep schoonmaken. Voor Jesper was dat niet genoeg, die ging verder in de achtertuin. Hij liever als ik, want het werd nu snel kouder.

Als je wilt zien hoe Mary een sneeuwpop knuffelt, ga dan naar flickr.

Geen opmerkingen: