woensdag 24 december 2008

Christmas Eve

Vanmorgen hadden we weer een dikke 10cm sneeuw erbij gekregen. Voordat Martijn Jesper naar daycare kon brengen heeft hij eerst een aantal buren geholpen de straat uit te komen en toen moesten we zelf nog weg: Dat ging niet helemaal goed, want terwijl ik heel goed aan het kijken was waar ik naar toe zou sturen, vergat ik helaas op mijn spiegels te letten. Nou, je voelt het al aankomen zeker, die lag er finaal af! Dat wordt een dure grap - 277 dollar- gelukkig had Santa geen kadootjes voor mij gekocht. In plaats van naar het ziekenhuis te gaan, zaten we een uur later bij de body shop. Als troost heeft Martijn mij dan maar op een paar nieuwe laarzen en een lunch bij de fastfood Japanner getrakteerd.

De rest van de dag hebben we voorbereidingen getroffen voor Eerste Kerstdag. Helaas is het de hele dag warm geweest en heeft het flink geregend. Op het oog zal het een witte kerst zijn door alle sneeuw buiten, maar de regen maakt het toch weer een beetje Nederlands.

In ieder geval is Jesper helemaal voorbereid: Al een week kijkt hij geconcentreerd naar een speciale kerstaflevering van Max & Ruby (leve het gratis video on demand van de kabelmaatschappij!) en net als hen heeft hij chocolademelk en koekjes voor Santa neergezet... zie filmpje

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi luitjes,

Merry Christmas voor jullie,leuk het filmpje en straks natuurlijk de kadootjes uitpakken spannend hoor voor Jesper.Onze pakjes zijn al uitgepakt de kandelaars staan erg mooi op de eettafel en het shirtje past prima dank.Nog hele fijne en gezellige dagen en straks lekker kalkoen eten met jullie gasten. Groetjes en een dikke knuffel van ons.Pa en Ma--Cees en Eef--Opa en Oma