vrijdag 11 juni 2010

Zomaar een avond in Oakville

Eigenlijk hadden we zalm willen planken op de BBQ, maar een hele familie muisjes gaat er vast ook wel in!

Het is uiteindelijk toch die zalm geworden, maar niet nadat we de BBQ van een muizennest hebben ontdaan en grondig schoon gemaakt. Dit kleine muisje had een beetje moeite met de ontsnappingsroute; hij bleef met een pootje tussen het luchtrooster hangen. Mama-muis had allang het hazenpad gekozen, dus die kon niet helpen.


Na het eten hoorden we het bekende melodietje van de Ice cream truck weer -al de derde keer vanavond, dus weg was Jesper. Vooruit, vandaag mag je een ijsje. Daarna heeft hij nog een tijdje buiten gespeeld met Maya, Ella, Lila en Simran (?).

Ik blijf het toch altijd een beetje enge dingen vinden die ice cream trucks... Je weet nooit wie er het raampje open doet. Misschien vroeger te veel horror films gezien?

1 opmerking:

Elke zei

Oh,jakkes, Amanada! Wat heb je met dat muisje gedaan? Ik zou het niet over mijn hart krijgen om het ding dan te vermoorden, hoe eng ik muizen rond mijn huis ook vind...