woensdag 30 april 2008

Bijna werk...

Vlak voor we naar Nederland vlogen kreeg ik -eindelijk- mijn aangepaste werkvergunning. Joepie! Nu mag ik dus overal in Canada werken, geen beperkingen meer voor Amandje. Toen ik ook nog eens een mailtje kreeg van een optometrist uit Burlington met de vraag om te bellen voor een afspraak voor een sollicitatiegesprek, was ik helemaal blij. Ondertussen heb ik die mevrouw al een paar keer gebeld (en voicemail ingesproken) en gemaild, maar ik hoor niets meer. Vreemd... en vooral erg jammer, want nu ben ik weer terug bij af.


Ook zit ik nog steeds te wachten op de uitslag van het bloedonderzoek (kinderziektes etc.) dat het ziekenhuis verplicht stelt voor vrijwilligers. Ook daar kan ik dus nog niet mee verder. Nou ja, gelukkig verveel ik me niet zo gauw.


Gisteren was het grofvuil en zo te zien hebben alle gezinnen hier in de straat flink opgeruimd, want er stond me een partij speelgoed buiten. Zo stond er ook een Little Tikes picknick-tafel; past precies bij Jespers huisje qua kleur, dus die heb ik even in de auto geladen. Er moeten alleen een paar schroeven worden aangedraaid en één vervangen, verder ziet 'ie er nog best goed uit.

Geen opmerkingen: