zaterdag 19 april 2008

Ik hou van Holland?????????

Na de bijna tropische temperaturen in Canada, zit ik nu in de Hollandse kou naar RTL te kijken; een nieuw spelprogramma met Linda! met allemaal vragen over Holland. Wel geinig, maar ook dit ga ik zeker niet missen als we weer terug zijn.

Vrijdagochtend vroeg zijn we aangekomen op Schiphol en na even wat angstige momenten bij de bagageband -komen ze wel of komen ze niet- waren we lekker vroeg in Rijswijk. Ik had die dag een lege agenda, Martijn heeft even bijgepraat met Sven, de kapper en is 's avonds naar ADO geweest.

Zaterdagochtend had ik afgesproken met Amber en Laura op Kijkduin, zodat ik eindelijk de nieuwste telg van Laura en Gilbert kon bewonderen: Danique. En natuurlijk weer even lekker bijpraten. We hadden veel te veel poffertjes besteld, want de meiden en Jesper hadden het veel te druk met rondrennen en op banken klimmen om hun bordje zelfs maar half leeg te eten. Gelukkig was het nog rustig, dus ze waren niemand tot last (hè Amber?!) Daarna hebben we ze nog losgelaten op 'de boot' en natuurlijk konden we het niet maken níet het strand op te gaan, dus hebben we nog even wat gedronken bij Habana.


Samen met Laura ben ik nog naar Calexis geweest om sandalen voor Jesper te kopen. Niet dat ze in Canada geen kinderschoenen hebben, maar Teva-sandalen heb ik nog niet voor hem gevonden en daar heeft hij vorige lente/zomer zo ongeveer in gewoond, dus... Gelukkig hadden ze hetzelfde model in zijn maat op voorraad en helaas voor mijn banksaldo zag ik ook nog een paar leuke Timberlands. Ook Laura ging niet met lege handen naar huis; zij vond heel leuke slippers voor Estelle.

Al met al zijn we langer op Kijkduin geweest dan ik van te voren had bedacht, want we gingen pas na tweeën weer weg. Snel Jesper bij mijn moeder afgeleverd en toen met Eef naar de eerste verjaardag van achternichtje Madison. Bijna alle zussen (+aanhang) van Eef waren er, dus dat was wel gezellig.

Geen opmerkingen: